Mājas > Jaunumi > Saturs

Kosmētikas displeja plaukta funkcija

Dec 06, 2019
  1. Acu piesaiste: lai piesaistītu patērētājus un atvieglotu viņu apmeklējumu un iegādi, mazumtirdzniecības veikaliem elastīgi jāizvēlas kosmētikas parādīšanas vieta, displeja laukums, displeja vieta un kraušanas metode atbilstoši kosmētikas īpašībām, lai klienti būtu skaidrībā skatiens.


2. Paskaidrojums: visiem kosmētikas vitrīnas skaidrojošajiem materiāliem, piemēram, cenai, izstrādājuma numuram, audumam, zīmolam un izcelsmei, jābūt visaptverošiem un patiesiem, lai patērētāji varētu iegūt visaptverošu izpratni par kosmētikas vitrīnu.


3. Mākslinieciskais skaistums: lai saglabātu kosmētikas neatkarīgo estētisko sajūtu, kosmētikas vitrīnas displejs padara kosmētiku ar mākslinieciskas modelēšanas palīdzību saprātīgi sakārtotu, atspoguļo viens otru un sasniedz kopējā skaistuma māksliniecisko efektu. metodei vajadzētu būt jaunai, unikālai, ģeniālai un tai jābūt neatvairāmai klientu pievilcībai.Pievērsiet uzmanību noteiktam estētiskam principam, skaistam, vienkāršam, simetriskam, harmoniskam, tomēr joprojām var atbilstoši izmantot dažus izgreznotus rakstus, lai gaidītu, izmantojiet māksliniecisko triku, lai parādītu kosmētika atbilstoši.


4, bagātīgā nozīmē: kosmētika pieder preču izvēlei un pirkšanai, patērētāji cer, ka, pērkot preces, būs vairāk izvēles, lai tās kvalitāte, stils, krāsa un cena tiktu nopietni salīdzināta.Kosmētikas displejā būtu sakārtots, pilnīgs, bagātīgs, lai patērētāji jūt lielu izvēli, un veikalā valda labklājības sajūta.


5, racionalizācija: atbilstoši patērētāju psiholoģiskajām prasībām un iepirkšanās paradumiem vienas un tās pašas šķirnes vai vienas un tās pašas kosmētikas sērijas skapīšiem jābūt izvietotiem vienā un tajā pašā vietā. Displeja augstumam vajadzētu būt atbilstošam, patērētājam to viegli redzēt un sajust, uzlabot kosmētikas un pozitīvu vizuālo efektu pamanāmība.

3