Mājas > Jaunumi > Saturs

Papīra displejs kā kosmētikas displeja priekšrocības

Jan 16, 2020

Ātri un ērti: ja terminālī ir jāizrāda kosmētika, izvēloties līdzīgu displeja aprīkojumu, papīra displeja statīvam ir vismazākais tilpums, vieglākais izmērs, un to var izjaukt un salocīt. Lai nodrošinātu ērtu uzstādīšanu veikalā, visu papīra statīvu komplektu var iesaiņot tajā pašā kastē. Kravu pārvadājumu ziņā tam ir nepārspējamas priekšrocības. Tas izmanto papīra kastes, lai iesaiņotu papīra vitrīnas kvadrātveida standarta skapīšos, kas var maksimāli izmantot telpu, neradot vietas izšķērdēšanu, ietaupot loģistikas izmaksas un samazinot kosmētikas līdzekļu ietekmi uz otru pārkāpumu dēļ. Bojājumi, kas nodrošina katra izstrādājuma integritāti un estētiku, nemaz nerunājot par uzglabāšanu, tas ir jānovieto un viegli pārvietojams.

展架款式

Personība ir elastīga: paātrinoties kosmētikas tendencēm, tiek atjaunināti arī instrumenti to iekraušanai. Tad papīra vitrīnas elastību un unikālās īpašības var pielāgot izstrādājumam ar daudzveidīgu elastīgu iekraušanu un atjautīgu saskaņošanu. Ar tehnoloģiju atļauju jūs varat arī attīstīt mīklas un radīt jaunus kosmētikas stilus.

展架款式1

Zaļā vide un vides aizsardzība: Papīra vitrīnas atbilst starptautisko vides aizsardzības organizāciju prasībām. Tie ir zaļie produkti. Nolietotās papīra vitrīnas var izmantot atkārtoti, pārstrādājot celulozi. Dabiskas un harmoniskas līdzāspastāvēšanas jēdziens, tāpēc papīra vitrīnu izmantošana kosmētikai atbilst laikmetu attīstības vajadzībām.


Reklāma: papīra vitrīnām ir reklāmas vērtība. Ja mārketings ir valodas māksla! Mediju izmantošana informācijas izplatīšanai ir vizuālā māksla! Plašsaziņas līdzekļi, kas vistiešāk patērētājiem var sniegt vizuālo informāciju, ir POP reklāmas rīka un papīra displejs. Uz papīra vitrīnas virsmas varat noformēt kopijas un reklāmas vārdus, kas atbilst kosmētikas personībai. Drukāšana uz papīra displeja plaukta izskatās izsmalcināta, izceļot kosmētikas šarmu, un tā kalpo uzmanības piesaistīšanas mērķim, kas ir POP reklāmas ieguvums. Papīra vitrīnas publicitāte terminālī var radīt kosmētikas uzņēmuma zīmolu, uzlabot korporatīvo tēlu un radīt lielu pārdošanas apjomu.


Augsta kvalitāte un zema cena: Salīdzinot ar līdzīgiem metāla, koka un plexiglass displejiem, papīra stendu vērtība ir tāda pati vai labāka, un tos var organiski izmantot ar citiem materiāliem, taču cena ir daudz zemāka nekā līdzīgu materiālu izstrādājumiem. .