Mājas > Jaunumi > Saturs

Kit Kat šokolādes stends

Nov 07, 2019

Kit Kat šokolādes stends

Saskaņā ar Čen dinastijas dokumentiem, imperatora Kangxi 44. gadā (AD 1705) Rietumvalstu misionāri Ķīnā ieveda šokolādi.


Tomēr šokolāde tajā laikā joprojām bija kakao pulveris, kas tika sajaukts ar ūdeni un cukuru, lai to izveidotu par šķidru dzērienu.

Kuriem ķīniešiem tajā laikā bija pirmā glāze šokolādes?

Atbildi nav grūti uzminēt.

Pat rietumos šokolāde ir arī tiesas ēdiens, un parastajiem cilvēkiem tas vienkārši nav vienalga.

Tāpēc tas bija tā laika imperators - Kangxi kļuva par pirmo cilvēku Ķīnā, kurš baudīja šokolādi.

Mūsdienās šokolāde ir konfekšu ēdiens, kas ir viegli pieejams, un zīdaino un maigo garšu mīl cilvēki visā pasaulē.



Liels lielveikals, piemēram, Wal-Mart Carrefour, noteikti atvēlēs vietu šokolādēm, kur novietot dažādu zvaigžņu zīmolu šokolādes.

Kā sanāk tik daudz zīmolu, lai izceltos? Kit Kat sniedza savu atbildi.

Kit Kat sākotnēji bija Lielbritānijas kompānijas Rowntree mājas. Šīs šokolādes strēmeles vēsture ir meklējama 1935. gadā, tās pirmais reklāmas vārds "Izturiet pārtraukumu. Nodrošiniet KitKat (viegls brīdis, Kit Kat mirklis)" joprojām tiek izmantots. Kit Kat ir šokolāde numur viens Lielbritānijā. Kāds ir izdarījis statistiku: ik pēc 5 minūtēm Kit Kat produkciju var ievietot Eifeļa tornī, un dienas rezultāts var aizpildīt visu Lielbritānijas metro! Pēc tam, kad zīmolu Kit Kat izvēlējās Nestlé, trešais lielākais šokolādes tirgus pasaulē, tas kļuva par spilgtāko šokolādes zīmolu zem Nestlé.

Lai gan Qiaoqiao šokolādei ir augsts statuss, tā tiks pārsniegta, ja tā nejauši notiks, un tā ir jāpavada iepakojumā un demonstrācijā. Tāpēc tika pielāgota kompozītmateriāla muca.

Displeja kauss no ārpuses ir šokolādes sloksne, kas ir saplēsta no iesaiņojuma. Reālistisks trīsdimensiju efekts ir tāds pats kā šokolāde ar brūnu "oriģinālu" un baltu "piena aromātu".


Patiesībā iesaiņojuma papīra noplēšana ir brīnišķīgs psiholoģiskas baudas process. Šāda veida sabotāža sagrauj produkta noslēpumu, ļaujot patērētājiem jau iepriekš redzēt īstos produktus un izraisīt patērētāju vēlmi pirkt.

Tā kā displeja kausu var pielāgot atkarībā no produkta tilpuma, tas ir vispiemērotākais cepumu konfekšu izmantošanai bez taras.

Turklāt Kit Kat izstrādāja displeja kausu ar sākotnējo nodomu: likt patērētājiem justies aizņemtiem un baudīt atvieglinātu brīdi ar mutes dzirdinošu pievilcību.