Mājas > Jaunumi > Saturs

Izstādes stends, lai jūsu produkti izceltos

Oct 31, 2019

Izstādes stends, lai jūsu produkti izceltos


Izstādes maksimālajā sezonā daudzi tirgotāji jau ir sagatavojušies šī gada izstādei. Kā tik sīvā konkurencē izcelties ar saviem produktiem? WOW jums atbildēs.

Saskaņā ar attiecīgajiem datiem izstāžu un izstāžu skaits ir nepārtraukti audzis. 2012. gadā Ķīnā izstāžu skaits pārsniedza 3000, un ārzemēs bija vairāk nekā 800 izstāžu. Vairāk nekā 5 miljoni izstādes dalībnieku un gandrīz 20 miljoni profesionālu apmeklētāju. Notiek vairāk nekā 5000 festivālu un simtiem miljonu dalībnieku. Šī ir tikai statistika pirms četriem gadiem, nemaz nerunājot par četriem gadiem vēlāk. Šie milzīgie dati norāda uz parādību, un izstāde kļūst aizvien populārāka. Tirgotājiem konkurence ir nepieredzēta.

Tāpēc tirgotāji cenšas visu iespējamo, lai piesaistītu auditorijas uzmanību. Apskatīsim tirgotāju brīnišķīgās mārketinga metodes. Ieejot izstāžu zālē, pasaulē lielākais divdimensiju koda torte, kuras platība ir 36 kvadrātmetri, 3 tonnas, izmantojot 750 kilogramus piena, 730 kilogramus siera, ... 25 torteņu izgatavotājiem aizņēma 10 stundas, kopā ir salikti 20 000 kūku gabalu, saskaroties ar tik milzīgu un smaržīgu divdimensiju kodu, par to ir grūti domāt! Mūsdienu izstāžu zālē ir tirgotāji, kuri neiet ierasto ceļu un spēlē cauri. Visas izstāžu zāles pieņem Qing dinastijas pils izskatu. Stikla emalja un pūķa krēsls ir izsmalcināti un izsmalcināti, un viņu tēls atbalsta cilvēkus. Pat valkājot kostīmu, apdullina visu izstādi.


Izstādē apžilbināja tirgotāju mārketinga metožu auditoriju. Apskatīsim zemāk esošo īpašo biznesu. Tiklīdz mēs iegājām izstāžu zālē, uz skatuves ienāca aromātu grāmata. Mūsdienu izstādē ir sajūta, ka jūs esat atpūsties no pilsētas uz priekšpilsētu. Tā sauktais lielais slēptais pilsētā.

Tirgotājs rāda piezīmju grāmatiņu. Reklāmas līdzeklis, ko izmanto, lai parādītu piezīmju grāmatiņu, ir papīra plaukts. No iepriekšminētajiem fotoattēliem nav grūti redzēt, vai tirgotāja produkti ir ļoti atšķirīgi. Ne tikai krāsas ir košas, bet arī stils ir unikāls. Tas tikai ir labi jāpopularizē un viss ir kārtībā. Tāpēc tajā laikā klients atrada mūsu WOW izstādi un teica mums, ka drīz būs gatavs izstādīšanai, un mums ir jāsniedz risinājumi. WOW inženieru nodaļa nekavējoties sāka diskusijas sanāksmi un izteica divus priekšlikumus. Mēs izturamies pret katru viesi ar divpadsmit punktu profesionālu garu, kas ir pielāgots viņu klientu, “kluso pārdevēju”, izstrādājumiem.

Tātad, kā mēs varam izcelties ļoti konkurētspējīgās izstādēs. Atbilde jau rit pilnā sparā. WOW Display būs jūsu spēcīgais izstādes pamats!