Mājas > Jaunumi > Saturs

Iepakošanas nozares attīstības analīze 2018. gadā

May 18, 2019

Papīra iepakojums ir lielākā iepakošanas nozares kategorija. Saskaņā ar iepakojuma materiāliem iepakojuma produkti ir papīra iepakojums, plastmasas iepakojums, metāla iepakojums, stikla iepakojums un korķa iepakojums. Ar vienkāršas apstrādes priekšrocībām, zemām izmaksām, piemērotām drukāšanai, vieglam, salokāmam, netoksiskam, bez garšas un bez piesārņojuma, papīra iepakojums pašlaik ir visplašāk izmantotais iepakojuma materiāls tirgū. 2017. gadā "papīra un kartona konteineru ražošanas" nozare no tās pamatdarbības guva kopējos ieņēmumus 331 087 miljardu juaņu, kas veido 28,25% no kopējiem ieņēmumiem no tās galvenās darbības valsts iepakošanas nozarē, kas ir par 12,6% vairāk nekā iepriekšējā gadā. visaugstākā no visām iepakojuma materiālu apakšnozarēm.


Papīra iepakojuma nozares tirgus koncentrācija joprojām ir labāka. Tā kā nozares piekļuves slieksnis ir zems, papīra iepakojuma tirgū joprojām dominē mazie un vidējie uzņēmumi. Pēdējo gadu laikā valsts reformas un stingrākas vides politikas piedāvājuma dēļ, kā arī iepriekšējā posma uzskaite 2017. gadā, daļa sarunu spēka nav spēcīga, jo mazie un vidējie uzņēmumi ietekmē šo pieaugošo izmaksu raundu. slēgts, ierobežojums, kas pārsniedza papīra numuru, samazinājās no 2005. gada 4150 līdz 2017. gadā, 2312, darba rakstā koncentrācija pieaugošā tendenču tirgū kopumā. Tomēr šobrīd četru iekšzemes papīra iepakojuma uzņēmumu tirgus daļa (saskaņā ar papīra iepakojuma uzņēmējdarbības ieņēmumiem 2017. gadā, tie ir yutong tehnoloģijas, hexing iepakojums, jina akcijas un meisin) joprojām ir mazāk nekā 6%, kas ir ievērojami zemāks nekā ASV (CR5 vairāk nekā 70%) un Austrālijā (CR2 apmēram 90%) un citās attīstītajās valstīs.