Mājas > Nozares zināšanas > Saturs

Krāsu iepakojuma projektēšana prasmes apgūt

Jan 26, 2015

Krāsu iepakojuma dizaina metodes, jāņem vērā šādi punkti: pirmkārt, jārūpējas par attiecībām starp krāsas un iepakojuma materiālus; otrais ir krāsu kontrastu un krāsu viņu attiecības. Šie divi punkti ir atslēga uz krāsu izmantošana.

(A) aprūpe

Pēc tam, kā attiecības starp krāsu un uzņemties rūpes par iepakojumu, mēs runājam par to? Galvenokārt caur ārējā iepakojuma krāsa var atklāt iekšējo iepakojumu elementus vai spīdēt. Cilvēki varēs apskatīt iepakojumu perceive vai būtībā domāju, kāpēc iekšējo iepakojumu. Šai problēmai ir teicis daudzas reizes pie pēdējā pantā, bet, ja mēs varam iet uz veikalu, lai ielādētu viņš redzēja daudz preces un atspoguļo šādu aprūpi attiecības neizdevās. Iziet ārā iekšpusē tā, lai patērētāji nevar iedomāties kāpēc lietas iepakotas preces. Protams, ne jau pārdod produktus aktīvi veicināt. Normāli ārējā iepakojuma krāsas būtu tik dažādās pakāpēs raksturīgo noteiktību;

(1) virzību no rūpniecības, pārtikas iepakojuma to normālu krāsu pamatkrāsas dzeltenais, rozā, izteikt šo dod siltuma un tuvuma sajūtu. Protams, tēju, ar lielu zaļo, dzērieni, ar lielu zaļo un zilo, vīns, kūkas ar lielu sarkanu daudz, daudz bērnu pārtika, kosmētika kategorijā pieauga standarta krāsas galvenokārt primārās krāsas rozā, rozā un baltas, gaiši zaļa, gaiši zils, tumši brūns kā daudz, lai izceltu apavu fantastiski silts un elegants, apģērbu un daudz vairāk tumši zaļa , tumši zils, brūns vai pelēkas tik daudz uzsvērt mieru svaru un elegantu skaistuli.